10% korting op bijna alles van het woonmerk DS4U met code | DS4U10

Bezig met laden...
Wij staan voor:
  • Gratis bezorging vanaf €50 euro (NL)
  • Snel in huis
  • Beste prijsgarantie
  • 450 m2 winkel
  • Hoge reviewscore
Bel of mail ons:
  • 074 - 3491551
  • Stuur ons een e-mail
Bezoek onze winkel:
  • Deel van de collectie te bekijken
  • Ma t/m vr: 09:00 – 17:00 uur
  • Zaterdag: 10:30 - 16:30 uur

Jimmy eettafel noten 200x90 cm x-poot

Jimmy eettafel komt van het woonmerk WOOOD. Deze royale eettafel brengt warmte en sfeer naar jouw (woon)keuken of eethoek. Ze oogt slank door het dunne tafelblad (3 cm). Dit blad is gemaakt van notenhoutfineer. Notenhout is een zachte houtsoort die zich gemakkelijk laat bewerken. Notenhout staat bekend om zijn warme bruintint. Deze tafel heeft een afmeting van 200x90 cm en biedt daarmee plek voor 6-8 personen. De tafel is 75 cm hoog. De hoogte tot de onderkant van het tafelblad is 72 cm. Dit is belangrijk in verband met eetkamerstoelen met een armleuning. Jimmy is verkrijgbaar met een u-poot of x-poot. Het onderstel is gemaakt van zwart metaal. De poot is 10 cm dik. Let op! Notenhout staat erom bekend redelijk kwetsbaar te zijn. Notenhout fineer vereist geen (her)behandeling. Lichte beschadigingen in het fineer kunnen aangestipt worden met een eenzelfde kleur beits.
€ 309,00
Leverbaar binnen 5 dagen
Productinformatie
Artikelnummer8627-N28-373717-M
Gewicht52.8 kg
HoofdkleurNaturel
KleurNaturel/zwart
Materiaal bovenzijdeHout
Hoogte75 cm
Diepte90 cm
Breedte200 cm
MerkWoood
Garantie2 jaar
LeverstaatSimpel monteerbaar
EAN8714713172474
Afmeting200
Andere populaire modellen

Winkelbezoek

Altijd deskundig advies:

Krijg inspiratie door het bezoeken van onze fysieke winkel in Hengelo.
U vindt daar een samengestelde selectie van geselecteerde producten en settings die we u graag willen laten zien.
Ons team helpt u graag alle vragen te beantwoorden en denkt graag mee in oplossingen en kan eventueel aanwezige stofstalen laten zien van kleuren die niet in de winkel te zien zijn.

Aanwezigheid van producten: 

Helaas kunnen wij door ons enorme online assortiment  van 5000+ artikelen maar een klein geselecteerd gedeelte aan u laten zien.
Verder wisselt de collectie die wij in de winkel hebben staan op basis van seizoen en binnenkomst van nieuwe producten etc.
Wij raden u dan ook aan om even contact met ons op te nemen als u voor een specifiek product langskomt zodat we u niet hoeven teleur te stellen als deze op dat moment niet aanwezig is!
Dit kan via 074-3491551 en klantenservice@designstoel4u.nl

Betaalmogelijkheden en openingstijden:

U kunt bij ons in de winkel zowel met PIN betalen als contant indien u dit liever wenst.
De winkel is elke dag geopend tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:30 en 16:30. (eventueel geldende corona maatregelen buiten beschouwing gelaten)

Kan ik een product eventueel direct meenemen:

Als het product aanwezig is in ons direct aangrenzende magazijn dan kunnen wij u de producten uiteraard direct laten meenemen.
Mocht het product extern liggen of u levering op een andere dag wensen dan gaan we dit uiteraard voor u in orde maken!

Voor aanvullende informatie verwijzen wij naar onze winkelpagina

 

 

 

Verzenden

Altijd gratis vanaf €50 euro:

Wij rekenen geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland boven de €50 euro, enkele gevallen daargelaten waarbij het transport technisch niet mogelijk is franco te verzenden. Hierbij is het duidelijk aangegeven. Voor bestellingen met een bedrag onder de €50 euro vragen wij €4,95 verzendkosten.  
De verzendvoorwaarden voor landen buiten Nederland kunnen afwijken.
Per bestemming rekenen we een marktconform tarief. Neem contact met ons op voor de exacte verzendkosten naar het buitenland.

Verzending: 

Onze artikelen worden via een pakketdienst of wegtransport bij u bezorgd. De levering geschiedt tot aan eerste drempel begane grond.
Een deel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. U dient zelf het product uit te pakken en te monteren.
U bent zelf verantwoordelijk voor de handeling binnenshuis.

Wanneer komt mijn zending?

Met ons hele team werken we keihard om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren, echter kan hier door gebruik van meerdere magazijnen en leveranciers geen eenduidig antwoord op worden gegeven.
Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een track&trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.
Bij grotere zendingen en palletzendingen kan er een ander procotol volgen, wij informeren u dan uiteraard wel via telefoon of mail dat uw zending naar u onderweg is.

 

Bestelt u artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt uw bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen.

Tips:

-       Wenst u levering op een specifieke (werk)dag?
        Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!

-       De chauffeur is alleen, bij het afleveren van uw bestelling. Heeft u een groot artikel besteld zoals een tafel, bank of kast? Dan raden wij aan zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste best om bij alle producten op onze website de meest actuele levertijd aan te geven, desondanks kan het voorkomen dat iets tijdelijk uit voorraad raakt en alweer besteld wordt voordat wij het hebben kunnen aanpassen.
U bent dan natuurlijk nooit verplicht om te wachten en behoudt het recht om te annuleren.
Aangegeven levertijden op de website worden ook in de mail bevestiging naar u toe nogmaals aangegeven.

Garantie

Op al onze producten zit een garantie van 2 jaar voor consumenten. Mocht er na die periode als nog iets mis zijn met het product dan mag je gewoon contact met ons opnemen. We streven er na om kwalitatief goede producten te leveren met een lange levensverwachting. Daarom nemen we iedere klacht uiterst serieus en zullen trachten deze snel en naar tevredenheid op te lossen. Dit kan middels reparatie of het verstrekken van een vervangend product.

Klachten

Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een incomplete levering? Erg vervelend! Wij helpen je graag.
Klachten:
We streven ernaar om iedere bestelling snel, correct en in perfecte conditie af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn dan willen we je vragen om de volgende procedure te hanteren:

  1. Stuur een mail met de omschrijving van de klacht naar klantenservice@designstoel4u.nl
  2. Geef in de mail aan om welk item het gaat
  3. Geef in de mail aan om welk ordernummer en factuurnummer het gaat
  4. Stuur altijd foto’s van de klacht

We streven er naar om iedere klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen!

Vindt u onze oplossing niet voldoende, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.