10% korting op bijna de hele collectie | kortingscode: PASEN10

Bezig met laden...
Wij staan voor:
  • Gratis bezorging vanaf €50 euro (NL)
  • Snel in huis
  • Beste prijsgarantie
  • 450 m2 winkel
  • Hoge reviewscore
Bel of mail ons:
  • 074 - 3491551
  • Stuur ons een e-mail
Bezoek onze winkel:
  • Deel van de collectie te bekijken
  • Ma t/m vr: 09:00 – 17:00 uur
  • Zaterdag: 10:30 - 16:30 uur

Nesso 3-zitsbank boucle chic

Wil jij een bank met een hotel chique uitstraling? Kijk dan naar deze prachtige Nesso 3-zitsbank van het woonmerk Label51. Nesso is een zeer luxe en kwalitatief sterke bank, uitgevoerd in chic boucle. Nesso is verkrijgbaar in vier verschillende kleuren (beige, grijs, clay en antraciet). Voor ieder interieur een passend alternatief. De bank valt op door zijn vorm en het materiaal gebruik. Nesso vormt met zijn indrukwekkende design, bestaand uit symmetrische, organische vormen een echt pronkstuk in een interieur en geeft een ruimte een zachte en vriendelijke uitstraling. De basis bestaat uit een frame van haagbeuk, een ontzettend sterke houtsoort. De vulling van de zitting en rugleuning is opgebouwd uit zeer hoogwaardig foam, wat zorgt voor een heerlijke, zeer comfortabele zit. NEsso is gestoffeerd in een luxe bouclé stof. Een geweven stof van onregelmatig bewerkte garens waardoor het de indruk geeft dat het is gemaakt van in elkaar verweven lussen, wat een knoopachtige verdikking vormt. Nesso is ook verkrijgbaar als 2-zitsbank in dezelfde vier kleuren en wordt geleverd inclusief twee, in bouclé gestoffeerde vierkante kussens van 40x40 cm en twee kussens in balvorm.
Regular Price € 1.850,00 vanaf € 1.110,00
  1. Meubelreiniger 500ml
  2. Meubelbeschermer 500ml
  3. 5 jaar vlekken garantie | voor 2 stoelen
Productinformatie
Artikelnummer7931-10
Gewicht100 kg
Materiaal bovenzijdeBoucle
Hoogte78 cm
Diepte120 cm
Breedte220 cm
Zitdiepte65 cm
Zithoogte43 cm
MerkLabel51
Garantie2 jaar
LeverstaatSimpel monteerbaar
Type3-zits

Winkelbezoek

Altijd deskundig advies:

Krijg inspiratie door het bezoeken van onze fysieke winkel in Hengelo.
U vindt daar een samengestelde selectie van geselecteerde producten en settings die we u graag willen laten zien.
Ons team helpt u graag alle vragen te beantwoorden en denkt graag mee in oplossingen en kan eventueel aanwezige stofstalen laten zien van kleuren die niet in de winkel te zien zijn.

Aanwezigheid van producten: 

Helaas kunnen wij door ons enorme online assortiment  van 5000+ artikelen maar een klein geselecteerd gedeelte aan u laten zien.
Verder wisselt de collectie die wij in de winkel hebben staan op basis van seizoen en binnenkomst van nieuwe producten etc.
Wij raden u dan ook aan om even contact met ons op te nemen als u voor een specifiek product langskomt zodat we u niet hoeven teleur te stellen als deze op dat moment niet aanwezig is!
Dit kan via 074-3491551 en klantenservice@designstoel4u.nl

Betaalmogelijkheden en openingstijden:

U kunt bij ons in de winkel zowel met PIN betalen als contant indien u dit liever wenst.
De winkel is elke dag geopend tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:30 en 16:30. (eventueel geldende corona maatregelen buiten beschouwing gelaten)

Kan ik een product eventueel direct meenemen:

Als het product aanwezig is in ons direct aangrenzende magazijn dan kunnen wij u de producten uiteraard direct laten meenemen.
Mocht het product extern liggen of u levering op een andere dag wensen dan gaan we dit uiteraard voor u in orde maken!

Voor aanvullende informatie verwijzen wij naar onze winkelpagina

 

 

 

Verzenden

Altijd gratis vanaf €50 euro:

Wij rekenen geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland boven de €50 euro, enkele gevallen daargelaten waarbij het transport technisch niet mogelijk is franco te verzenden. Hierbij is het duidelijk aangegeven. Voor bestellingen met een bedrag onder de €50 euro vragen wij €4,95 verzendkosten.  
De verzendvoorwaarden voor landen buiten Nederland kunnen afwijken.
Per bestemming rekenen we een marktconform tarief. Neem contact met ons op voor de exacte verzendkosten naar het buitenland.

Verzending: 

Onze artikelen worden via een pakketdienst of wegtransport bij u bezorgd. De levering geschiedt tot aan eerste drempel begane grond.
Een deel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. U dient zelf het product uit te pakken en te monteren.
U bent zelf verantwoordelijk voor de handeling binnenshuis.

Wanneer komt mijn zending?

Met ons hele team werken we keihard om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren, echter kan hier door gebruik van meerdere magazijnen en leveranciers geen eenduidig antwoord op worden gegeven.
Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een track&trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.
Bij grotere zendingen en palletzendingen kan er een ander procotol volgen, wij informeren u dan uiteraard wel via telefoon of mail dat uw zending naar u onderweg is.

 

Bestelt u artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt uw bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen.

Tips:

-       Wenst u levering op een specifieke (werk)dag?
        Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!

-       De chauffeur is alleen, bij het afleveren van uw bestelling. Heeft u een groot artikel besteld zoals een tafel, bank of kast? Dan raden wij aan zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste best om bij alle producten op onze website de meest actuele levertijd aan te geven, desondanks kan het voorkomen dat iets tijdelijk uit voorraad raakt en alweer besteld wordt voordat wij het hebben kunnen aanpassen.
U bent dan natuurlijk nooit verplicht om te wachten en behoudt het recht om te annuleren.
Aangegeven levertijden op de website worden ook in de mail bevestiging naar u toe nogmaals aangegeven.

Garantie

Op al onze producten zit een garantie van 2 jaar voor consumenten. Mocht er na die periode als nog iets mis zijn met het product dan mag je gewoon contact met ons opnemen. We streven er na om kwalitatief goede producten te leveren met een lange levensverwachting. Daarom nemen we iedere klacht uiterst serieus en zullen trachten deze snel en naar tevredenheid op te lossen. Dit kan middels reparatie of het verstrekken van een vervangend product.

Klachten

Is er een probleem met je product, bijvoorbeeld transportschade of een incomplete levering? Erg vervelend! Wij helpen je graag.
Klachten:
We streven ernaar om iedere bestelling snel, correct en in perfecte conditie af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn dan willen we je vragen om de volgende procedure te hanteren:

  1. Stuur een mail met de omschrijving van de klacht naar klantenservice@designstoel4u.nl
  2. Geef in de mail aan om welk item het gaat
  3. Geef in de mail aan om welk ordernummer en factuurnummer het gaat
  4. Stuur altijd foto’s van de klacht

We streven er naar om iedere klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen!

Vindt u onze oplossing niet voldoende, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.