5% korting op de hele tuincollectie met kortingscode: TUIN5

Bezig met laden...

Retourneren

Designstoel4U gelooft sterk in haar producten, prijzen en service. Desondanks kan het zijn dat uw ontvangen bestelling niet helemaal is wat u ervan verwacht had. Op deze pagina vindt u dan ook alle informatie omtrent retourneren, waaronder het online retourformulier, de verschillende retourmogelijkheden en de voorwaarden.

Online retourformulier

Meld uw retour hieronder eenvoudig aan:

Retourmogelijkheden

U kunt kiezen uit de volgende opties om uw bestelling te retourneren:

- Af laten halen: de kosten hiervoor zijn €30,- voor een pakket en kunnen oplopen als het grote artikelen betreft en/of als u zich niet in Nederland bevindt.

- Zelf retourneren: raadpleeg uw vervoerder voor de exacte tarieven.

- In de winkel: retourneer uw bestelling gratis in onze winkel.

Voorwaarden

- De kosten voor een retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg uw vervoerder voor de exacte tarieven.

- U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

- U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

- Artikelen dienen met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de ongebruikte, originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd te worden.

- Artikelen dienen ongemonteerd retour te komen, op dezelfde wijze als hoe u ze ontving.

Extra tips

- Bewaar en gebruik de originele verpakking: artikelen dienen ongemonteerd retour te komen zoals u ze ook ontving.

- Sluit het ingevulde retourformulier bij, zonder deze kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.

- Schrijf niet op de doos.

- Gebruik geen “duct tape” et cetera voor het dichtplakken maar enkel transparante tape.

- Stuur uw bestelling op eigen kosten retour via een pakketdienst naar keuze.

Deze retouren kunnen wij niet verwerken

- Wij ontvangen een product dat wij ongemonteerd leverden, gemonteerd van u retour.

- Het product bevindt zich niet meer in originele verpakking en/of kan door missende montage etc niet meer bij de voorraad gevoegd worden.

- Het product komt retour in een (vuilnis)zak of is anderzijds niet transportwaardig verpakt en kan niet bij onze voorraad gevoegd worden.

- Er is ducttape of andere niet doorzichtige tape gebruikt wat de doos onbruikbaar maakt, de verwerking bemoeilijkt en deze vanwege milieu en kosten overwegingen niet nogmaals gebruikt kan worden.

Terugbetaling

Zodra wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, zullen wij controleren of hij voldoet aan onze gestelde retourvoorwaarden. Is dit het geval, dan zullen wij binnen 14 dagen na het aanmelden van uw retour het volledige aankoopbedrag aan u terugstorten.

Service & klachten

Wanneer u in verband met een klacht of een ander probleem omtrent bijvoorbeeld transportschade uw bestelling wilt retourneren, neem dan eenvoudig contact op met onze vriendelijke klantenservice en wij helpen u graag verder!